Ramon Schauer, gerçekçi insan yüzleri oluştururken zamandan tasarruf etmenizi sağlayan yeni bir araç geliştirdi.. Sanatçıların prosedürel araç setinin yardımıyla dijital insan yüzleri oluşturmasına yardımcı olan Ramon Schauer'in Houdini Poremaker Tool'a bir göz atın. Araç, özellikle inandırıcı cilt gözenekleri ve mikro kırışıklıklar yaratma görevine odaklanıyor. Geleneksel olarak sanatçılar, taranmış yer değiştirme haritalarını yansıtarak veya çok zaman alan gözenekleri manuel olarak şekillendirerek bu tür gözenek ve göz kırpmaları oluştururlar.
Yeni proje, Siggraph Asia 2019'da tartışılan Gemini Man Filmi için WETA Digital tarafından geliştirilen iş akışı konseptinden ilham alıyor. İş akışı, Houdini'nin gözenek yönünü prosedürel olarak kontrol etmek için basitçe kılavuz eğriler çizmesi için SOP düzeyinde bir dijital varlık etrafında dönen alternatif bir verimli prosedür yaklaşımı sunar. Geliştirici, Filmakademie Baden Würrtemberg'deki Animationsinstitut'taki Teknik Yönetmenlik kursunun bir parçası olarak geliştirildiğini belirtti.
Geliştirici, "Araç, Houdini'deki saç ve kürkü tımarlama sürecine benzer şekilde, doğrudan sanat için esnekliği korurken, çok etkileşimli ve sezgisel bir yaklaşıma izin veriyor" dedi. Ramon Schauer tarafından hazırlanan Houdini Poremaker Tool, Animationsinstitut of Filmakademie Baden Württemberg'deki Teknik Yönetmenlik yüksek lisans kursunda geliştirilmiştir.