YILDIZLAR ARASI KUANTUM İLETİŞİMİ

 


Physical Review D dergisinde yayımlanan bir makalede biliminsanları, son derece güvenli olarak görülen kuantum iletişiminin yıldızlararası uzayda kullanımının matematiksel olarak mümkün olduğunu ortaya koydu. X ışınlarının yıldızlararası seyahatini matematiksel olarak modelleyen ekip, kuantum parçacıkların karakteristik özelliklerinin ne kadarını kaybedeceğini bulmaya çalıştı. Araştırma sonucunda, uyumsuzluk adı verilen ve kuantum durumunun parçalanması olarak tanımlanabilecek bu kayıpların,uzaydaki X ışını fotonlarının yüz binlerce yıllık seyahatlerinde bile gerçekleşmeyeceği görüldü. Ayrıca ekip, Samanyolu Galaksisi’nde başka canlılar varsa, hâlihazırda uzayda ilerleyen kuantum sinyallerinin var olabileceğini ve bunlar için de gözlem yapmamız gerektiğini belirtiyor.


Bunlarada Göz AT

RC4 ŞİFRELEME RC4 ENCRYPTİON